Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

четвер, 27 вересня 2012 р.

Бути чи не бути...

Чи буває у вас так, що от ви бачите чудову картинку чи фото з ідеальним модним образом/луком/аутфітом і розумієте, що всі складники, ключові елементи одягу у вас є! І спосіб, у який ці складові скомбіновані між собою вам дуже вже до душі і, здається, що вам теж пасуватиме така комбінація! А сміливості так вбратись не вистачає...( І не те щоб, збираєтесь брати приклад з Леді Гаги, а швидше прикид звичайної лондонської чи стокгольмської модниці. А от розумієте, що погляди будете ловити, швидше скептичні і скривлені, аніж захоплення... Як це трагічно...
А вам так не здається? Чи засмучує вас така тенденція маленького міста?
Ця картинка мені дуже подобається: лаконічна простота, трендові речі сезону (кеди на платформа аля Ізабель Маран, піжанмі штани з шикарним принтом), лаконічність кольорової гами. І кеди в мене такі є, лише іншого кольору, а штани я не наважилась купити, хоча приміряла зі схожим принтом в H&M, вони ідеально сіли, стройнили, пасували б до кедів що по стилю, що по гаммі... ах. Але страх бути не понятою пересилив бажання купити їх... А тепер я ще довго уявлятиму який джемпер, сорочка та піджак з мого гардеробу могли б подружитись з таким штанями та кедами.
Чи бувають у вас такі модні штопори?

Photo from http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...