Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

четвер, 13 вересня 2012 р.

Ламінування - чи варте того?

Нещодавно я таки повелася на розхвалювання знайомим перукарем процедури ламінування. Хоча вже давненько думала спробувати цього звіра на собі й остаточно визначитись чи варто витрачати гроші на подібну процедуру, адже слухати враження інших звісно добре, але структура волосся у кожного своя. І так, спершу нудної теоретичної інформації про те, щоб мало нам дати власне ламінування.
Суть процедури:Ламінування - це створення на поверхні волосся захисної плівки, яка обволікає, заповнюючи і згладжуючи всі нерівності в його структурі. Це покриття надає волоссю доглянутий вигляд, блиск і додатковий об'єм. Крім того, воно оберігає волосся від агресивного впливу навколишнього середовища (забруднення, ультрафіолетове випромінювання, сухе повітря в приміщеннях) і несприятливого впливу солей водопровідної води. Ефект зберігається протягом 3-5 тижнів.
Сам процес досить простий але затяжний. Спершу волосся миють шампунем глибокої очистки, потім наносять власне сам гель (який ЛАМІНУЄ!) з яким потрібно сидіти десь хвилин 30, знову спеціальний закріплюючий шампунь, який теж потрібно витримати 15-20хв.
Ще один позитивний момент в тому, що гель для процедури - це препарат на травах.Згідно обіцянок різних виробників засобів для ламінування, після процедури волосся стає більш еластичним, пружним, блискучим. Об'єм волосся збільшується як мінімум на 10-12 відсотків. Ламінування дозволяє довше зберігати укладку навіть за несприятливих погодних умов (оскільки завдяки захисній плівці волосся не вбирає вологу). Ще одна перевага процедури - здатність продовжувати життя кольором, утримуючи молекули фарби всередині волосся і не дозволяючи їм вимиватися. Крім того, ламіноване волосся не електризується. Це особливо актуально в холодний період, коли наша одяг містить більше синтетики.
На ділі з усього вище перерахованого я дійсно відчула, що волосся стало більш пружне, розсипчасте. Чи добавилось блиску? - Ну може зовсім трошки. Антистатичний ефект? - Та де там...а ще навіть не зима:( Збереження укладки? - От тут погоджусь на всі 100%! Я витягую свою шевелюру феном, але як тільки на вулиці підвищується вологість - мої природні незрозумілі кучері тут як тут. А після ламінування навіть заломи від резинки чи гульки випрямляються після розчісування.
Ламінування волосся - це ідеальне рішення для тих, у кого від природи недостатньо густе і пишне волосся або у кого воно зіпсовані занадто частими фарбуваннями і впливом високих температур (фен, щипці, праска і т. д.). Ця процедура дозволяє вирішити проблему посіченого і ламкого волосся, з якою стикаються ті, хто бажає відростити волосся або рідко відвідує перукаря. І нарешті ламінування - відмінний спосіб як можна довше зберегти колір пофарбованих волосся (особливо це стосується блондинок). Оптимальне рішення - ламінувати волосся відразу після фарбування.
Правду кажучи, я не відчула ефекту "ВАУууу" від ламінування. Можливо це пов'язано з тим, що не було гострої необхідності в реанімації моєї гриви, так як вона ніби (тьфу-тьфу) в гарному стані. Але я не відмовляюсь від ідеї повернутись до процедури наступного року. Після поїздок на море від палючого сонця та солоної води мої кудрі втрачали тонус, блиск та еластичність. Тому, думаю, така процедура буде доречної при підготовці до відпустки та приведенні волосся в порядок після моря. 
А ви робили таку процедуру? Які враження?

3 коментарі:

  1. Класно!)))) Після прочитаного, хочеться зробити таку процедуру і для свого волосячка))))

    ВідповістиВидалити
  2. Я тиждень назад теж зробила собі цю процедуру, але як і Олена не дуже відчула на собі всі ті супер ефекти, особливо щодо об"єму! Це вже 2 моє ламінування, робила ще того року. І дуже добре знаю від подруг, що для гарного ефекту і супер дії йоготреба робити 3-4 рази поспіль, от тоді воно дійсно міняється, хоча це й влітає в копієчку =)
    PS:Олено поділись в якому ти салоні робила цю процедуру, а то мені в моєму не дуже сподобалося...

    ВідповістиВидалити
  3. Я робила в салоні стилю Арт на Петлюри 2 (над цілодобовим Сільпо). Там є майстер Наталя 097-031-9243. Вартість на моє волосся получається десь 130-180грн.

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...