Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 21 вересня 2012 р.

Кукурудзяні мафіни

Вирішила я, що немає потреби обмежувати свій блог лише beauty-статтями - все таки блог особисто мій;) А ще однією моєю пристрастю є кулінарія, хоча не загалом, а здебільшого випічка.

Так сьогодні я опишу супер-легкий рецепт корисних, ароматних і дико смачних кексів з кукурудзяного борошна. (вибачайте за фото - зате моє власне, реальні мафіни)
Отже, для початку вмикаємо духовку на 180 градусів, бо поки вона нагріється, я встигла наколотити цілу миску тіста=))
Спершу, змішуємо окремо сухі та рідкі інгредієнти.
Сухі складники:
200гр кукурудзяного борошна (взагалі то потрібно брати не борошно а манку, тобто крупного помелу щоб відчувались крупинки а не була консистенція муки, в цьому уся суть)
200гр звичайного борошна
100гр коричневого цукру (ну звісно ви можете брати білий цукор!! - на коричневий не розжевешся;) хоча у мене він був)
1ч.л. розпушувача або соди

Рідкі інгредієнти:
2 яйця
75гр розтопленого масла (дивіться щоб не пригоріло! бо дасть гіркоту)
1ст молока
2-3ст.л. меду

Потім перемішуємо дві суміші разом, нічого не потрібно збивати, просто гарно вимішати ложкою, вилкою чи лопаткою, неважливо...
Консистенція рідкої сметани, чи густої.. теж не принципово, але однозначно тісто рідкувате хоче не таке як на млинці.

І, файналі, в духовку! В рецепті писало на 15хв, але мені довелось потримати всі 25хв. Усе залежить від духовки і напруги. Кекси мають підняти і зарум'янитись. Перевіряємо зубочисткою на готовність.

Мафіни на смак солодкуваті - супер до чаю чи кави, але водночас не надто солодкі - рекомендують їсти навіть з гострим супом замість хліба!

Смачного!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...