Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

четвер, 29 листопада 2012 р.

Який тональний крем обрати?

Який тональний крем обрати?...
Таке питання доволі часто я чую від своїх клієнток та й подруг, котрі хочуть почути мою професійну думку. Тож, нарешті дозрів пост-огляд тональних та маскувальних засобів. І повірте, у своєму професійному та особистому користуванні я пробувала усі їх види.
Розпочати список хочу з того, що я би не рекомендувала для використання на повсякдень.

1) Я вирішила об'єднати кілька видів продуктів в одну групу через їх функціональну схожість - це крем-пудри, тон-кейки, ковери та камуфляжі. Усі ці препарати були, своєчасно, виготовленні для вузькоспеціалізованого використання. Наприклад, тон-кейк (це така спеціальна компактна пудра) використовували в кіно, він дає дуже щільне покриття на шкірі і наноситься вологим спонжем. Теж саме крем-пудри, тон-пудри (2 в 1). Тон-пудра взагалі видається мені проміжним і не функціональним продуктом, так як розроблялася маркетологами косметичних компаній лише з метою продавати продукт 2 в 1, який, ніби то, вийде дешевше ніж дві окремих баночки. Однак, у своїй дії річ марна. А ковери та камуфляжі узагалі потрібні лише для косметичних кабінетів, адже призначені для "замазування" тимчасових наслідків глибоких хімічних пілінгів та інших процедур. Дані препарати мають 100% покриття та, відповідно, 100% захист від ультрафіолетових променів сонця.
Я також маю в своєму арсеналі один з цих продуктів... припадає пилюкою. Щоб не лежав даремно на полиці, використовую як консилер від прищиків та пігментації.
Звісно, дані засоби і досі широко використовують професіонали в кіно, на телебаченні і т.п., де є така необхідність. 
Але для повсякденного вжитку звичайним споживачам масс-маркету чи люксу, зовсім не варто тратити гроші на такі тонуючі засоби. Тому я і досі дивуюсь коли мені клієнтки дістають зі своїх косметичок щось подібне. Особливо таким грішать зовсім юні дівчата. Я розумію їх прагнення перекрити усі підліткові недоліки шкіри, але таки шаром "шпаклівки" вони роблять тільки гірше.

2) В наступну групу я об'єднала самі ходові тональні креми - флюїди, муси, HD тональні креми, мінеральні, тобто усі легкі по текстурі та з низькою криючою здатністю. Флюїди, більш відомі для нас, як просто тональні кремчики текстури, схожої на молочко чи мус. Такі тонуючі засоби не дають ефекту маски на обличчі (звісно, мова йде про хороші флюїди), а зливаються, вирівнюючи колір шкіри, розгладжуючи чи підтягуючи, якщо такі функції закладені виробником. Існує просто нечисленна кількість варіацій на тему флюїдів, одні обіцяють красивий тон, інші матовість, сіяння, ліфтинг, але усіх їх об'єднує одне - природній тон шкіри. Хороший флюїд той, який вирівнює колір та якого не видно.
У своїй салонній практиці я використовую саме такі флюїди професійних марок. Але і серед представників масс-маркету та люксу є достойні представники. Так, серед моїх улюбленців Ланком, Діор, декотрі тональні від Шанель, Буржуа та Лореаль. Але, нажаль через практику косметичних компаній виготовляти ті ж самі продукти окремо для різних регіонів, тобто видозмінювати їх склад, чи то через практику наших закупників діставати дешевший контрафактний матеріал...якістю такі марки з наший прилавків не радують. Маючи можливість, придбати косметику закордоном, я відчула насправді наскільки це хороша продукція.
Зараз мене можуть ті ж, вищезазначені юні дівчата закидати, що такі тональні засоби не перекриють добре недоліки або ж попливуть на підлітковій шкірі з надмірною сальною секрецією шкіри обличчя. А ні!!! Потрібно просто потратити свій час на тестування і правильний підбір тональних кремів. 

Так, наприклад, от такі баночки від L'Oreal  витримають спеку і жирну шкіру адже мають матуючий ефект та й покриття не найтонше, тому з легкістю перекриють маленькі прищики та пігментні плями. Але поряд з тим, не дають ефекту маски на обличчі. Тому рекомендую усім на літо чи тим, у кого шкіра жирна.
А щодо, точкових проблем, які "не бере" тональний крем, то тут вже в хід іде щільніший консилер, який наноситься точково, або капля того ж тонального на мочку пальця і потоптуючими, похлопуючими рухами набиваємо поверх прищика. Наслоївши, таким чином кілька шарів точково, ви замаскуєте проблему, але загальний тон обличчя залишиться природнім.

3) В останню третю групу я хотіла виділити новітнє досягнення в сфері догляду та декоративної косметики, просто шедевральний винахід корейців - це ВВ креми. З того часу, як уся пострадянська блогосфера гуділа схвальними відгуками корейських ВВ-кремів мій внутрішній хом'як тихо мені шепотів, що цей продукт є необхідністю для мене, а не забаганкою і що це вигідне капіталовкладення (вдала трата грошей на продукт який використовуватиметься щоденно і приноситиме радість). Я таки спокусилась і замовила собі найпопулярніший екземпляр, на який було найбільше вигуків "ВАУ!!!"

 Такий Missha Perfect Cover тепер не пропадає з мого туалетного  столика. На нього успішно "підсіли" декотрі мої клієнтки та подруги. Такий гібрид тонального крему, зволожувального та регенераційного засобів першочергово зварили для косметологічних клінік, як заміна вищезазначених коверів. Але такий препарат достойно інтегрувався в щоденну make-up рутину, спершу кореянок, а згодом, і усього світу. Він підійде навіть тим примхливим дівчатам, які не люблять фарбуватись узагалі. Найтонше покриття, ефект зволоження, не закупорює пори, вирівнює колір, захист від ультрафіолетових променів. Частенько флюїди грішать тим, що сушать шкіру. Особливо зимою, можуть навіть з'явитись чешуйки на щоках чи носі. Але ВВ-креми навпаки, захищають шкіру від такого неприємного моменту. Більш того, компанії-виробники обіцяють, що від щоденного використання їх продукції, стан шкіри може лише покращитись. І ще важливий момент - надзвичайно економічне використання! 30грамвого тюбика вистачило на 7-8 місяців практично щоденного нанесення.
Зрештою, негативного впливу я не помітила за майже річний період користування даним ноу-хау. Згодом, в мене появився ще один екземпляр Skin79 VIP Gold collection Super BB. Він мені сподобався ще більше. Хоча тут вже зіграла індивідуальність типу шкіри.
Тому, від себе особисто рекомендую хоча б протестувати дані новітні досягнення в світі косметики як дівчатам старшого шкільного віку так і їх мамам, і навіть бабусям. Певні недоліки, які не прикриє ВВ-крем ви можете замаскувати, використовуючи консилер чи метод нашарування точково. Але ефект буде ще кращий. Найтонше, непомітне покриття, яке повністю зливається зі шкірою просто надасть вам природного, красивого, свіжого вигляду. 
Виробників ВВ-кремів дуже багато. Європейські марки люксу також почали виробництво такої продукції, однак, як показує практика, не зовсім вдало. Корейські та японські компанії фаворити в цьому питанні.
Отже, розпочавши з не найвигідніших варіантів для вашої косметички, завершую абсолютним фаворитом мільярдів жінок в усьому світі на сьогодні.
Моя думка не претендує на істину в останній інстанції, я добре знаю, що найдеться орда готових оскаржити мій підхід до оцінки типів тонуючих засобів. Але відношення не змінюється, а лише підкріплюється фактами з професійної практики.

А які у вас улюблені марки та види тональних кремів? Чи пробували уже ВВ-креми?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...