Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

понеділок, 3 грудня 2012 р.

TOP BLOGS

Вирішила зробити список найкращих, найцікавіших блогів, з котрих я черпаю натхнення, ідеї і просто отримую естетичне задоволення від перегляду.

1. Carolines Mode - один з найбільших сайтів де я "пасусь" в розділі StreetStyle. Оновляється щоденно. Просто сила силенна модних луків на реальних людях. Звісно, здебільшого то хто на фото, закохані в моду, заробляють нею або працюють в сфері моди. Часто, зустрічаю обличчя відомих моделей чи блогерів, яких читаю.
Неодноразово могли бачити посилання саме на це джерело в моїх постах.


2. Sofie's Avenu Блог Софі Єлісєєвої, фотомодель, стиліст., телеведуча. Пише дуже грамотно, стиль одягу дуже мені близький і подобається її підхід до підбору елементів одягу.

3. I wish I knew персональний проект Лавінії Лонд, вона росіянка, багато років живе в Лондоні. Ким вона працює...я ще не розібралась) ЇЇ підхід до "пострадянського" розуміння краси і європейського мене потішив. Висловлювання часом бувають досить різкими, а часом занадто обмежувальними в свободі одягатись. Однак, скриплячи душею через розуміння, що я теж десь "оплошалась" визнаю правоту більшості її слів.

4. The Sartorialist сайт крутого, дуже відомого блогера! Для мене ж його власні фото просто доза естетичного задоволення.

5. Сайт просто бомбезної, шикарної візажистки з Лондона Лізи Елдрідж. В її портфоліо роботи для Vogue, Elle і ще ряду гігантів модного глянцю. Вона записує відео де показує як вона створює той чи інший лук. Дуже корисні відео для тих хто бажає навчитись правильно наносити макіяж собі.

6. Сайт на котрому створюються цільні луки. Грамотний підбір елементів гардеробу, аксесуарів. Відразу є посилання на сайт, де можна придбати ту чи іншу "шмотку". Тенденції моди, приклади, фото зіркових луків... Багато інформації для роздумів.

7. Сторінка Дарії Холодних, візажист з Москви. Люблю розглядати деякі її роботи + корисні її поради щодо кольорів помад чи іншої продукції. Одним словом більше корисно для візажистів.

8. Блогер Катя, котра справді любить наряджатись)) А я люблю надихатись її образами. І взагалі вона цікаво, змістовно пише.

9. А цю святу сторінку потрібно запам'ятати, вивчити кожне слово, яке там написане усім хто працює візажистом або ж планує ним стати! Просто верх професіоналізму. Анастасія Дурасова емігрувала з Москви до Нью-Йорку і стала знаним makeup artist.

10им пунктом не знала що виділити... в моїх закладках ще з 20 непоганих сайтів на котрі я заходжу значно рідше. Тому, нехай краще буде список з 9ти моїх улюблених.

Блоги та сайти на весільну тематику вирішила виділити в окремий пост. Їх небагато, вони усі англійською, однак досить корисні.

Поділіться своїми улюбленими сторінками інтернет-павутини, пов'язані з модою.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...