Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

неділю, 30 грудня 2012 р.

Підсумки 2012го

У блогосфері прийнято робити підсумки роботи та досягнень за минувший рік. Зважу і я на це. Адже приємним моментом для мене став шалений приріст у професійному плані, приріст в кількості, якості та саморозвитку...
2012й рік нагородив мене співпрацею з дивовижними людьми! Мої милі наречені, фотографи, моделі, та найкраще - постійні клієнти, котрі повертаються до мене знову і знову, цей факт неабияк лестить мені і тішить, бо свідчить про правильний напрям моєї  роботи.
Порахувати кількість наречених побувавших в моїх руках просто нереально! Найбільше вразило, що усі вони були чарівними по своєму. Напевно, твердження, що наречена у день весілля найпрекрасніша за усіх, таки правдиве! І я переконалась у цьому. Сукня, фата, зачіска та макіяж, приємне хвилювання та відчуття радості творять дива, перетворюючи дівчат на фей, принцес, казкових німф чи королев.

LOVE LOVE LOVE THEM!!!!

Ще один випускний цьогоріч подарував також 100% завантаженість. І дівчата такі прекрасні. Нажаль з фото не склалось, та мені важливіше їх враження якості роботи)

2012го я взяла участь у Весільній виставці у Тернополі двічі. Цим дуже горджусь, адже підготовка до таких заходів вимагала багато зусиль та коштів, що було для мене, як майстра фрі-лансера дещо обтяжуючим. Та все вдалось чудово! І результати були того варті.














Навесні я зважилась на участь в конкурсі по візажу, який проходив у Львові. А власне то був відбірковий тур до Чемпіонату України. Спроба була не досить вдалою, нажаль, але це подарувало мені досвід та більшу рішучість пробувати себе й надалі. Підготовка до даного міроприємства виявилась надзвичайно трудомісткою та затратною. Я не була готовою морально до цього!))) Зате, наступного разу я буду як броня. Я безмежно вдячна моєму тренеру Маргариті за ті сили,вкладені у нашу роботу.














Майстер візажу - Олена Нечипорук;)
Тренер - Маргарита Блінова
Модель - Ілона Гайдадіна
Перукар - Іра Паламар
Сукня від дизайнера - Катерини Тимочко

Цьогоріч я започаткувала новий проект, який збираюсь зробити регулярним "Колекція весільних образів". Спільно з салоном-ательє Марія-VIP я розробила повноцінні образи наречених - сукні, аксесуари, макіяж та зачіска. Усі було продумано згідно з головною ідеєю, яку б мала відображати модель. А фотограф Руслан Гаврилюк з притаманною італійським каталогам вишуканістю зняв каталог для нас. Результатом я була більш ніж задоволена. Переконалась у необхідності даного каталогу, у його корисності. Адже безліч моїх клієнток, згодом, користуючись саме таким "путівником весільного образу", могли відразу сказати мені, що їм сподобалось і як вони хочуть виглядати. В тому випадку відпадала необхідність в моїй консультації.















Автор ідеї та make-up - стиліст-візажист Олена Нечипорук
Фото – фотограф Руслан Гаврилюк
Сукні – весільний салон-агенція «Марія VIP»
Зачіска – перукар Ірина Паламар
Інтер'єр — банкетний зал «М'ята»

Знайомство з новими фотографами, співпраця з ними. Нові види віхи справи візажиста - інтерв'ю для газет, статті для інтернет-порталах, запрошення провести семінар... Робота для фотосесій з дизайнерським одягом, для рекламних матеріалів модельного агенства. Перемога у фотоконкурсі. Мене надзвичайно потішили всі ці події, які розширили сферу діяльності. Звісно, планів ще як у Наполеона, але саме бачення майбутнього, можливість рости та самореалізовуватись дає справжнє задоволення від професії.

 Один з кращих моїх фотопроектів цьогоріч стала зйомка новорічної історії разом з Марією Ілал. Позитивних відгуків надійшло більш ніж завжди, що було дуже приємно чути, і, звісно, заслуга в цьому не в останню чергу Маші. Ми намагались відтворити ідею святкування Нового Року вдвох. Мене у створенні образів моделей надихали також конкретні персонажі (скажу по секрету - це кіноперсонажі).

Візаж/зачіска/стиль: Олена Нечипорук
Фотограф: Марія Ілал
Моделі: Тетяна Ярошко, Ростислав Мочалкін

Ніби і все... Небагато але й немало на фоні традиційної роботи з клієнтами. Попереду трудомістке 31грудня та новий рік для звершення своїх планів!
З Новим Роком вас, мої любі!!!



2 коментарі:

  1. Ах, читаю і натішитись не можу!))) Яка ж ти молодчика!)))) Думаю наступний 2013 рік буде не менш творчим, цікавим та вражаючим, чого тобі і бажаю!))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. дякую Оксаню))) і тобі збільшення учнів з геометричною прогресією))

      Видалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...