Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

середу, 11 січня 2012 р.

Say HELLO from Poland! ФОТО

Звісно мій шопінг на території Республіки Польщі виглядав так:
SEPHORA - coffee break - SEPHORA - COFFE and cheese-cake - SEPHORA;)))

Та, не зважаючи, на такий прекрасний маршрут купити усі заплановані продукти я не змогла... По-перше я відверто засмучена тим фактом, що я не змогла знайти скуловий коректор потрібного мені кольору. Невже корейці знаються краще на правильній пігментації, аніж французи чи німці?
З НОРМАЛЬНИМИ візажними кісточками взагалі біда. З тим, що мені не судилось знайти правильний пензель для "карандашної техніки", я вже змирилась. Але я не знайшла більш-менш оптимальної кісточки для скулової корекції. Та й з плоскими пензлями для тіней не густо.
Результат такий: два пензля, дві тінюшки і якась (вибачте) "корисна байда"-база під тіні, пігменти і блиски-підсилювач тіней від Інглот, очисник та кісточка для тону made by Makeup for ever, для свого особистого користування пінка для вмивання Біотерм та крем для мами.
Ну і звісно мені накидали цілу кучу всяких пробників)) До речі, це завжди приємно. В Брокардах ніколи не дають таких маленьких подаруночків:(



Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...