Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

середу, 4 січня 2012 р.

Ознайомлювальний пост

Доброго вам всім... періоду доби. Мене звати Олена Нечипорук. Я живу в невеликому містечку Тернопіль в Україні.

Цей блог присвячується макіяжу, боді-арту, модним тенденціям, декоративній косметиці та усьому дотичному до світу краси та моди.
Я писатиму про тонкощі своєї професії (практикуючий візажист), тенденції в макіяжі, котрі безпосередньо привернули мою увагу, демонструватиму результати своєї праці, звітуватиму про нові покупки, новинки косметичних брендів та інші цікаві факти зі світу моди і краси.
Два слова про себе:
в професію візажист-стиліст прийшла несподівано для себе та усіх знайомих мені людей. Навчалась в FIJI Beauty Art Center у професійного візажиста з багатолітнім стажем Маргарити Блінової
У школу прийшла спонтанно... досі не зрозумію для чого. Спочатку тяжко все йшло чи то пак важко до мене доходило, але, починаючи з екватора навчання, справи просунулись далеко вперед і по праву вважалась найкращою ученицею;) Справа мене ця захопила і співається у пісні "меня засосала опасная трясина..." Стажування на косметичних виставках-продажах, практика у школі та тренування на подругах. Численні неоплачувані проекти для досвіду і наповнення портфоліо. Все це дало результат і тепер не страшно працювати з клієнтам. 
На черзі - професійний ріст, підвищення кваліфікації, відточування професійних навиків, вправляння  у правильному підході до клієнтів.
Здається, в двох словах не вийшло... Але подальше знайомство відбуватиметься в моїх дописах.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...