Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

середу, 4 січня 2012 р.

first real work

Першим проектом в котрому я брала участь стала фотосесія для обкладинки детективу англійської письменниці Veruschka Polanski "The Lady in Grey". Звісно, робота над проектом, зважаючи на обмеженість маштабу можливостями і потугами провінціального містечка, мало нагадувала дійсно професійні зйомки... Хоча звідки мені знати як усе проходить на високому рівні?
Однак, місцеві професійні моделі, залучений "спонсор", фотограф і візажист, локація - старе місто - все ідеально вписалось в задумку замовника і він був більш ніж задоволений результатом. Все що ми мали: шмат англійського тексту майбутньої публікації, переписка з замовником і все...
Досі для мене залишається загадкою чому саме наше місто, чому саме наш фотограф (Юля Веста - їй пізніше буде присвячений пост)?
Та я вирішила більш не задумуватись над цими глобальними питаннями. Результатом я дуже задоволена. Фото сет дав поштовх мені, як візажист і добавив популярності фотографу, адже багато людей по-новому поглянули на творчість даного фото-художника.

Моделі: Діана Волович та Соломія Кропельницька

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...