Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 30 березня 2012 р.

хто в тренді?

Як тільки весна дала натяк на тепло (хоча відразу зараза передумала), думки про весняні та зовсім літні наряди повністю заполонила мої думки. І ніби кольорові, квітчасті суконочки ваблять своєю ніжністю, і спіднички асиметричного крою кличуть, та й неонові сарафани так сексапільно виглядають на загорілій шкірі...ммм. А бюджет то, як завжди, обмежений. Всі красоти світу моди не скупити. Хоча, мені здається, є такі унікалки, котрі умудряються здійснити цю місію.
Така історія не про мене, адже ще потрібна ціла купа взуття і, звісно, мішок аксесуарів!
Тож, логічним вирішенням споконвічної дилеми стало зосередження на парі-тройці актуальних весняно-літніх трендів.
Намба 1. Спідниця плісе
Давно забуті плісе знову штурмують подіуми світових тижнів моди. Першочергово я ставила ціль - спідниця максі якогось яскравого, кричущого кольору. Але, як завжди, довелося піти на компроміс, який мені тепер ще більше подобається. Тадам, в мене є чудова плісіровка кольору свіжої мяти, довжиною до коліна, яка просто суперово комбінуватиметься з босоніжками на танкетці, різноманітними платками, шарфами, сорочками або об'ємними футболками, а ще цілою горсткою браслетів. Тепер я просто не можу дочекатись тепла, літа!!! Але... тут постає мій
Намба 2. Денім-денім править літом!
Найбільше моя спідничка-плісе бачиться з джинсовою сорочкою та важким поясом в заклепках (такий у мене вже є;). З цим важливим пунктом літнього must-have виникли неабиякі проблеми. Ну ніде я не бачила ТІЄЇ сорочки.
Свисніть хто-небудь коли побачите ЇЇ. Бо неймовірна кількість комбінацій з моїм одягом скоро розірве мій мозок, якщо не знайде виходу в реальності.
Поки що влаштувала відстрочку у вигляді чудового джинсового плаття-сорочки.

Що ви робите зі своєю любов'ю до моди? Якими образами намітили підкорювати світ? Чи взагалі звертаєте на такі речі свою увагу? Як обираєте гардероб?

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...