Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 2 березня 2012 р.

Чоловіча мода

Як же хочеться щоб і в Україні, і Тернополі зокрема, було побільше чокнутих стиляг (в позитивному значенні), які б  виділялись своїм особливим стилем. Не сліпо слідували модним тенденціям, а використовували їх лише для натхнення та ідей. Щоб було менше гламурних образів, а більше стильних, логічних луків.
Декотрих дивовижних дівчат я помітила навіть в моєму рідному місті... Хлопців, котрі б виділялись своїм виглядом катма. Хоча це нормально для нашого гендерно-зашкарублого суспільства.

Мене надихають мої улюблені fashion-блоги, які я так люблю переглядати. Тому презентую вашій увазі декілька перлів (всі фото клікабельні):
Це Матео. Його образ просто взірець модного чоловіка.
Я милуюсь кожною частиною гардеробу, наскільки все гармонійно і витримано.














Тут звісно я готова подискутувати на тему вибору годинника та рукавичок, але в кожного своє право на самовираження.















А це просто гуру чоловічої моди - Nick Wooster - фешн-директор відділу чоловічої моди в Neiman Marcus и Bergdorf Goodman. Різноманітні сайти та блоги про вуличну моду просто переповнені фото цього чоловіка. Саме до його порад варто прислухатись нашим молодим хлопцям, які не бояться самовираження та надмірної уваги до власної персони;)



















На останок скажу, що я не наполягаю на необхідності абсолютно усім чоловікам переодягатись в модні штанці, бігти за супер модними сорочками чи не виходити з дому більш без сумки. Але навіть класично одягнений хлопчина може доповнити свій образ маленькою перчинкою у вигляді цікавого аксесуару, чим ще більше запаморочить голову дівчатам.


Джерело http://carolinesmode.com/stockholmstreetstyle/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...