Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

пʼятницю, 2 березня 2012 р.

Перли недорогої косметики

Я дотримуюсь правила: чим вищого ґатунку косметика і чим вона дорожча, відповідно, тим вона краща, принаймні безпечніша. Такому правилу я, зазвичай, не зраджую у відносинах з декоративкою. Однак, що стосується засобів по догляду за шкірою та волоссям, я уже відступала в сторону натуральних продуктів, а тепер звернула увагу і на досить дешеві засоби.
Ще мій викладач по візажу казала, що хороша косметика або дуже дорога, або зовсім дешева. Все таки купувати Рубі Роуз для свого проф кейса мені якось не comme il faut. Але, не раз читаючи в beauty-блогаг, про чудові копійочні засоби для шкіри чи волосся мимоволі замислюєшся про їх придбання.

Сьогоднішній пост присвячений догляду за шкірою.
Про домашні рецепти масок та скрабів я ще напишу згодом. А нещодавно я придбала для себе кілька кремів виробництва Санкт-Петербург "Невская косметика" (пам'ятаєте дитячі засоби Ушастий Нянь?)
Ось такий крем для обличчя просто чудово мені підійшов. Він поглинається шкірою моментально, не залишає відчуття препарату на шкірі, зволожує. Підходить для жирної чи нормальної шкіри. Власницям сухої шкіри обличчя він мало чим допоможе, так як має занадто легку і невагому текстуру. Але в даній лінії настільки широкий вибір, що ви точно знайдете варіант і для себе. Єдиний мінус усіх кремів - дуже різка віддушка. Такий факт відлякав би мене при покупці L'ancome чи Bioterm, наприклад, за 400-600грн. Але увага!!! Дані кремчики коштують 7-8грн=))). Зізнаюсь, я не націлена на довічне користування лише даною косметикою, так як дуже не люблю одноманітності. Наступний must-have для обличчя у мене власне крем флюїд  L'ancome.
Поїхали далі...
 Ось такий тюбик я обрала для рук. Він дійсно гарно зволожує і захищає руки навіть у морозні дні. В мене було дуже багато кремів для рук різних категорій. Дешеві залишали відчуття плівки на шкірі, що мене навіть дратувало. Дорогі гарно зволожували і робили шкіру м'якою, але цього ефекту вистачало раптом на 2год. Звісно, цей крем не панацея, але від нього не було відчуття плівки на руках, він гарно зволожував, шкіра ставала м'якою та бархатистою. Такий ефект міг тривати, принаймні, пів дня.

І найбільша моя головна біль - крем для ніг. Обов'язкова процедура щовечора взимку для мене. Із всієї маси, перепробуваних мною кремів, лосьйонів жоден не давав бажаного ефекту. Допомагали лише натуральні продукти на зразок масло какао. А тепер я сплю спокійно з п'ятками як у дитини ще й завдяки "Невской косметике";)
А ви пробували щось із даної лінії? Що ви про неї думаєте, які враження?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...