Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

вівторок, 19 червня 2012 р.

The Body Shop Mania


Сьогоднішній пост практично повністю присвячений засобам по догляду за шкірою обличчя та тіла від The Body Shop та моїй щирій любові до них. Я вже згадувала у пості про натуральні масла , що мало які креми чи молочка для тіла здатні справитись з сухістю стоп та шкіри на гомілках, однак мої пристрасні пошуки увінчались успіхом. Тепер і натуральні масла кокоса та какао стали лише допоміжними препаратами, а основний фундамент  процедури зволоження тіла стали масла від The Body Shop.

Спершу мені подарували таку рожеву баночку. Вона подвійна - для дуже сухих зон та для нормальної шкіри. Як видно. буквально з квітня місяця я добралась до днища (правда з допомогою мами;). Саме половина для дуже сухої шкіри у вигляді масла просто шикарна справилась з тими завданнями, які я ставила. А частинка з молочком для тіла пішла на зволоження всіх інших просторів тіла=))
Тому ставлю тверду "п'ятірку". Зволожує шикарно, запах приємний квітковий (чомусь мамі пахло пивом!), упаковка зручна та надійна, можна кидати у валізу і не боятись, що потім одяг буде в кремі.
На черзі для тестування оливкове масло для тіла тієї ж фірми, так як перша вже скоро закінчиться.
The Body Shop бренд британського походження, не тестується на тваринах. І що найприємніше порядок складників надзвичайно радує!!! На першому місці вода, далі власне олія оливи, потім якась калякамаляка (я все таки не хімік), масло какао та каріте...і ще довгий список. Одним словом всяка кака в самому кінці списку.


Потрапивши до фірмового бутіку The Body Shop я, звісно, не спинилась на засобах по догляду за тілом.
Як кажуть і тут Остапа понесло, спинило лише бюджетне обмеження. Крем для вмивання з вітаміном Е, денний крем цієї ж серії. А потім мене попросили задарма вибрати щось з засобів по догляду за обличчям, або з декоративної косметики собі в подарунок (absolutely free!). Я взяла медово-вівсяну маску 3в1, очищення, поліровка та зволоження. Запах шикарний.
Саме бюджет не дозволив взяти ще собі шампунь і бальзам з банана та крем для рук.... Ну і спрей для тіла... І щось з чоловічої серії своєму на подарунок... Ааааааа там все класне і пахуче. Єдине, звісно, декоративна косметика мене не привабила взагалі. Але це нормальне явище.
Так виглядає бонусна масочка. Там дійсно неозброєним оком видно висівки вівса та чути аромат меду.
Про тест-драйв моїх покупок я ще неодмінно згадаю, так як зараз я користуюсь іншими баночками для вмивання та кремом. Але я пробувала по разу увесь вмивально-кремо-масочний комплекс і попередні враження були дуже позитивними.
На задньому фоні фото видно жовтіючий бальзам для губ Carmex. Це мій засіб намбер 1 на зиму, а тепер і на літо. Я дійсно визнаю цей бальзам найкращим на даний момент. Він справляється з обвітреними і пересохлими губами. І клієнтам частенько його накладаю щоб підготувати губи до нанесення помади - поки я займаюсь обличчям, жовтий тюбик приведе навіть дуже сухі губи в ідеальний стан.
Попри The Body Shop, хочу похвастатись кремом від сонця американського виробника. Badger виробляють органічні препарати і, звісно, не тестують їх на тваринах.
Через відсутність досвіду "спілкування" з органікою, я не подумала про ймовірний запах крему, а замовляла його через інтернет. Тут я прокололась, бо нагадало мені це мазь від суглобів чи ще щось подібне. Хоча, все не так погано, аромат швидко розсіюється і не створює дискомфорту.


А ви знайомі з даною маркою? Користувались маслами для тіла? Може порадите шампунь та бальзам для нормально волосся?

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...