Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

понеділок, 9 липня 2012 р.

Street style 5

Щось давненько не кидала я вам "пищи для ума", а точніше для натхнення. Але, враховуючи просто "дивовижну активність" моїх читачів;) воно й не дивно. Та все ж таки давайте розберемось з тим що вам подобається, що носите цього літа, на що так і не наважились і у що так і не вдалось заштовхати (маю на увазі деталі гардеробу) свого бойфренда.


Я, звісно, не фанат вечірніх туалетів в стилі "стразіки-стразіки", але ці чудові туфлі..мммммммммм.. 
На фото Олівія Палермо - американська актриса, модель і світська левиця, учасниця телешоу The City.


























Шикарний комплект. Мені тут подобається абсолютно все. Чудовий лаконічний образ  якому є поєднання ніжності кольору та сяючої текстури пальто з агресивними шкіряними штанами та найбільш вдалий акцент, як в кольорі так і стилістично, на босоніжках в тандемі з клатчем Прада.
Туфлі аааааааааааааааааааааа....
І ще, все таки, стереотипи, як би ми не відхрещувались від них, впливають на наше світосприйняття - тому барсетку на свалку!!!
Складний та ідеально продуманий лук з використанням геометричних принтів
І хоча я не фанат точного відтворення ретро-образу в плані автентичності моди певного десятиліття, я, швидше, люблю поєднання ретро силуетів з сучасними елементами, однак, - вона прекрасна!
Активніше, любі підписники)) Завжди рада поспілкуватись з вами на тему посту на моїй сторінці ВКонтакте

Фото взяті з http://carolinesmode.com/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...