Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

понеділок, 4 червня 2012 р.

Особисті досягнення

Не так давно мене переповнило бажання спробувати свої мейкаперські сили на полі змагань, щоб нарешті відчути дух суперництва, вкусити булку адреналіну та переживань, а в найкращому випадку, ще й випити чашу перемоги і відчути гордість за свої вміння)))
Останнє бажання таки не справдилось, ну і ладно. Спробую ще раз... Я не здаюсь так просто. А от все перераховане в першому списку таки було.
Вирішила я, що поїду на Чемпіонат по візажу. Ох відчувала моя дупонька, що приготування до змагань будуть довгі, важкі та спустошувальні для мого гаманця.


Етап нульовий. Вибір моделі. І ніби дівчат красивих - хоч на базарі продавай. І на халяву всі хочуть макіяж... А посидіти щодня по три години на тренуваннях на протязі місяця не кожна погодиться. Добре, що Ілона не така лінива і вперта) Ну все, з моделлю домовились!

Етап перший. Поїхали ми (це я моя модель Ілона) в Київ до моєї викладачки візажу на тренування. Ці два дні мук творчості та професіональних навичок випили з мене всю кров, але спільними зусиллями ми родили МАЙЖЕ остаточний варіант. Обожнюю свого тренера Маргариту!!! Вона вірила в те, що ми достойні призового місця.

Етап другий. Довгі муки тренувань з Ілоною. Практично щодня ми відпрацьовували ескіз малюнка. Паралельно я шукала сукню та аксесуари для образу, продумували варіанти манікюру та проект зачіски.

Творчий переворот. За тиждень до конкурсу я вирішила змінити гамму кольорів в роботі... Досі вважаю це правильним рішенням.

Етап третій. День змагань. Адреналін був, переживання також, дух суперництва відчувався слабенько, так як його заглушало відчуття наперед визначених переможців...

А тепер власне те для чого я тут розвела цю тираду:
Майстер візажу - Олена Нечипорук;)
Тренер - Маргарита Блінова
Модель - Ілона Гайдадіна
Перукар - Іра Паламар

Сукня від дизайнера - Катерини Тимочко (Тернопіль)


1 коментар:

  1. Приветик, у тебя отличный блог! В свою очередь приглашаю в гости в свой)))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...