Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

вівторок, 15 травня 2012 р.

Маски для волосся

Нарешті в мене появилось спонтанне натхнення написати про, давно обіцяні, маски для волосся котрі я застосовую для своєї шевелюри та вважаю дійсно дієвими.
В моєму арсеналі не лише домашні рецепти, в аптечній номенклатурі існують достатньо цікаві та дієві препарати.

 Древні цивілізації використовували для краси волосся ефірні масла. Не звернутись до споконвічних секретів блискучої, здорової шевелюри було б нерозумно.
Найбільш відомим засобом вважається кокосове нерафіноване масло холодного віджиму. Аромат я вам скажу... Баунті відпочиває.
Застосовувати кокосове масло для волосся можна, не розбавляючи іншими засобами. Що стосується його застосування для інших цілей в косметології, то обов'язково необхідно змішувати його з додатковими компонентами.
До складу кокосового масла входить багато насичених жирних кислот, а також тригліцеридів (вичитала розумне), які роблять волосся блискучим, сильними і дуже м'якими. Масло добре вбирається в шкіру голови, завдяки чому стимулюється ріст волосся.



Мої враження: власне кокосове масло я використовувала лише парочку разів, не знаю як на рахунок росту, але пружність і блиск дійсно можна помітити. Ця кокосова пахнючка в мене швидше як маска-догляд, тобто кардинального впливу на стан волосся чи тим більше лікувальних властивостей я не передбачаю. Та й взагалі, мені особисто подобається стан мого волосся після застосування натуральних масел. Такий тобі концентрований бальзам.
Собі я придбала ось таку синю бутилочку, як на фото. Виробник Індія. Термін придатності у таких продуктів, зазвичай, 2 роки, тому звертайте увагу на дату при покупці.
Не стримавши свій шопоголічний припадок, я не змогла зупинитись на купівлі одного масла. Другий бутильок - така собі мутно-зеленкувата олійка з інтенсивним ароматом магазину індійських товарів (мені так завжди пахне в подібних магазинах). 
Насправді масло вироблене з плодів алми та мигдалю. Воно запобігає випаданню волосся, зміцнює коріння і цибулину, попереджає передчасне посивіння, надає сильний блиск і шовковистість.
Купувала це аюрведичне масло я купувала власне для зменшення випадіння волосся. Я користувалась ним також лише пару разів, і власне зараз по моїй кімнаті розноситься насичений аромат Сходу;) Вирішила залишити препарат наніч, а зранку вимити. Хоча, зменшення втрачених волосків на розчісці явно помітне. Бо тижнів зо два назад, було страшно навіть дивитись на те, що втрачала моя голова. Маю надію на цілющу дію індійських рецептів...
Далі за списком, пожиттєва боротьба з сезонною перхоттю. Влітку такої проблеми взагалі не існує, а от перехід зими на весну чи зміна осені на зиму - це просто катастрофа.
Ніякі чудодійні шампуні, звісно не помагають. Мій перукар порадив мені лікувальну пасту проти грибку перхоті Сульсена. Приємний на запах препарат втирається як маска на кільканадцять хвилин а потім можна традиційно помити волосся шампунем. Мені справді допомогла ця паста. А для профілактики збираюсь прикупити ще одну упаковку.
Для тих хто категорично не вірить традиційній медицині, пропоную свій старий-добрий провітрений-домашній рецепт: 1 яйце, столова ложка коньяку та кілька капель лимонного соку, все гарно збити вилкою і втерти в шкіру голови, залишити хвилин на 20, доки не підсохне субстанція. А потім просто помити голову шампунем, як завжди. Таке лікування неприємної проблеми потрібно проводити курсом, адже один раз кардинально не допоможе. Зазвичай я проводила такі маски кожне, або через одне миття волосся не протязі тижнів трох-чотирьох.

Чесно кажучи це й усі мої секретики)) Звісно, окрім вищезазначених засобів, я підходжу дуже ретельно до вибору шампуню та бальзаму, люблю користуватись олійками-сироватками для кінчиків волосся, рідко застосовую засоби для укладки. Влітку роблю тривалий перепочинок від фену, а в інші періоди стараюсь чергувати сушку феном з природною.

А як ви доглядаєте за своїм волоссям? Чи проходите якісь косметичні лікувальні курси, на зразок Рене Фуртурер? Що порадите? Чи варто звертати увагу на такі дорогі комплекси?

1 коментар:

  1. Молодець,Лєнусь!)) Твої блоги просто спасіння для людей, які слідкують за своєю природньою красою)) Дякую!))

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...