Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

вівторок, 14 лютого 2012 р.

Підбірка весняних "маст-хевів"

Переглядаючи численні покази модних колекцій в ютюбі (а може хтось і безпосерезньо у залах) з паризького, а тепер уже й нью-йоркського тижня моди, можна заплутатись у тому чим би то виділитись цього літа чи весни....

Для себе я зрозуміла, що так чи інакше базові речі кожен обере для себе в залежності від стилю. Когось привабить шанелівське етно, когось невагомість і романтизм від  Elie Saab чи традиційна навіженість від Вівєн Вествуд. Одним словом кожен керуватиметься натхненням від того, що зачепило і так чи інакше відображає внутрішні світ і настрій.
Однак, я б хотіла відмітити кілька цьогорічних цікавинок, котрі гарантовано внесуть перчинку у ваш образ!
Ми вже були засліпленні любов'ю дизайнерів до неонових кольорів. З 2010 року його широко використовували в одязі, а найвищим проявом стилю було поєднання двох таких відтінків в одному образі.
 Згодом така колористика плавно перепливла на сумочки і макіяж очей.
Та не засмучуйтесь ті, хто придбав піджак кольору фуксії - ви все ще виглядатимете стильно, розбавивши його принтовим тандемом у вигляді шовкових брюк чи міні-сукні.
А сумочки та клатчі неонових лимонного та помаранчевого кольору узагалі на піку популярності.

Але я помітила міграцію неону на інші частини нашого тіла і гардеробу. На цьогорічних показах дизайнери не обмежились очима і показали нам блідих безбарвних моделей з неоново-синіми чи жовтими губами. Звісно, використовувати даний тренд в житті не варто. Але це може стати натхненням для стилістів-візажистів і фотографів у створенні модного образу для фотосесії.
Та найцікавішою ідеєю мені видалось використання таких кричущих кольорів в намисті. Звісно нічого особливого, але в купі з модними сукнями виглядає чарівно. Не находите?

Хіба це не чарівно виглядає?
Теж саме стосується і браслетів...

 Ну і взуття звісно...
Як же сочно і тепло виглядатимуть ніжки влітку в таких босоніжках!











Далі мене вразив цікавий округлий крій міні-спідниць. Теоретично я б подумала, що такий варіант не підкреслюватиме красу ніжок. Однак, я все таки не претендую на звання експерта в таких моментах. Самі дивіться і робіть висновки. Але хіба ж вони не прекрасні???

Про якесь шаленство з комірцями взагалі нема сенсу багато писати, бо подібними фото просто переповнені модні блоги, глянцеві видання і т.п.













І на останок, відгомін 80-х... В таких шортах моя мама не ходила, і даремно! Однак подібні джинси були кращим придбанням за автомобіль.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...