Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

четвер, 28 листопада 2013 р.

маст-хеви у кожного свої... давайте ділитись

Сьогоднішня стаття присвячена абсолютним маст-хевам із мого робочого кейса, котрі плавно переїхали в особисту косметичку та вірно відпрацьовують свою славу серед світових блогерів та візажистів. До вибору косметики для роботи та для себе я підходжу надзвичайно ретельно, мої покупки більш ніж обдумані. Спершу зявляється ідея та цікавість до нового продукту, потім наступає тривалий період контент-аналізу інтернет публікацій сприводу новинки, лише згодом пошук достойного інтернет-магазину. Звісно, не кожен здатен на такий подвиг заради косметичного засобу, але це частина моєї роботи, адже найбільше щастя, коли клієнтка витрушує з мене всі явки та паролі, бо мріє про помаду «котрою я її фарбувала».
Тож, я із задоволенням поділюсь списком моїх косметичних фафоритів, котрі оправдали свою ціну, славу та визнання.


Почну із очищення. Мякий, гіпоалергенний засіб для демакіяжу важливий для мене особливо в умовах фотозйомок кількох образів, на показах чи конкурсах краси. Зміна макіяжу раз за разом може бути проблемною, якщо у моделі почервоніє обличчя від дешевого молочка чи рідини для знятта макіяжу. Том моєю абсолютною улюбленицею стала міцелярна водичка від Bioderma Crealine H2O.




Просуваємось далі по етапах макіяжу. Звісно, в моєму робочому чемодані багато тональних засобів, але на щодень для себе я віддаю перевагу БіБі кремам. Спробувавши декілька брендів, визнаю тепер лише «корейців». Я уже згадувала про цей різновид тональних у окремій статті. Згадаю лиш, що саме корейські косметичні фірми перші розробили це ноу-хау і залишаються найкращими на даному сегменті ринку. Мій улюбленець Missa Perfect Cover BB Cream у відтінку 23. Таке покриття пожна фіксувати пудрою щоб отримати матовий фініж, або ж обійтись лише БіБі кремом задля ефекту свіжої, живої, сіяючої шкіри.

Ідеальні, доглянуті брови – запорука ідеального вигляду. Для їх впорядкування у мене багато засобів, але найкращими та найуніверсальнішими стали фарба австрійського виробництва від RefectoCil. У цієї фірми найприродніша кольорова гамма та чудова якість. Універсальний олівець, котрим я можу нафарбувати як блондинку так і шатенку, професійної марки Cinecitta makeup номер 200. Він надзвичайно природньо коректує форму брів. Та завершальний етап – гель. Цю позицію не обовязкого купувати усім, усе залежить від вподобань. Я люблю коли брови зафіксовані гелем, він дає волоскам гарний, так званий «соболиний» блиск. Улюблена марка Anastasia Beverly Hills.













Цьогоріч трендом у макіяжі стали яскраві та насичені губи. Але каменем спотикання для мене завжди був догляд, бальзам для губ. І нарешті , більше року назад із полиць американських супермаркетів до мене долетів мій спаситель Carmex. Чарівний жовтий тюбик вирішив усі проблеми покусаних, сухих губ. Адже нанести червону помаду на неідеальні губи – це злочин. Тож, застосувавши Carmex  перед макіяжем, доки черга дійде до губ, він свою справу виконає на 5+.

Виділити одну помаду чи блиск для мене нереально. Адже я фарбую губи в залежності від настрою, нагоди, погоди... одним словом – діло дуже тонке та інтуїтивне;) Але зрадістю розкажу про Пятірку своїх улюбленець: блиски від Victorias Secret практично усіх відтінків, ніжно люблю їх за стійкість, солодкий смак та аромат, абсолютно дівчачий, «мімішний» продукт;  стійкі помади італійської фірми Kiko double touch 10 hour lipstick  у відтінках 102 та 113, насичені красиві кольори та надзвичайно довгограючі; рідкі помади від професійної марки Atelier Paris у ніжному рожево-кораловому кольорі rose naturel (LRN); блиск від Loreal  Infallible 6HR насиченого малинового кольору під №140; та наостанок, новинка та абсолютний маст-хев серед візажистів Lip Tar від OCC, це такий рідкий пігмент для губ, дуже економічний та стійкий. Вказати один конкретний відтінок не можу, так як особисто я завжди змішую мінімум два. Але у статтях бюті-блогерів є багато свотчів з відтінками, які допоможуть у виборі.






To be continued...

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...