Olena Nechyporuk

Olena Nechyporuk

Шукати в цьому блозі

понеділок, 16 грудня 2013 р.

Ключ до ідельного новорічного образу 2014 + бонус: відео-урок


Щороку за кілька тижнів до найфеєричнішого всепланетного свята перед жінками постає дилема, ба навіть не одна – що одягти, як нафарбуватись і що зробити із волоссям? Як відповідь пропонуємо вам картинку-натхнення ідеального новорічного образу від творчої команди Олени Нечипорук.
Цьогоріч ми намагались працювати над новим форматом, більш доступним та корисним. Тому від прекрасної творчої команди вам пропонуються чарівні світлини для натхнення та відео-урок, як усе це творилось. Я сподіваюсь, що мої поради з макіяжу будуть зрозумілими та допоможуть самотужки виконати святковий візаж. Цим відео я прагнула допомогти усім дівчатам, які не мають можливості, часу чи бажання записуватись до професіоналів і будуть збиратись на новорічну вечірку самостійно. Тому бажаю вам поринути у вир експериментів. Не бійтесь пробувати та бути сміливою. Яскрава помада – чому ні? Більш ніж доречно ризикнути саме у таку казкову ніч. Для образу я обрала просту синю сукню, яка вигідно підкреслює фігуру, масивну та лаконічну прикрасу на шию, а також зробила укладку, яка додає об’єму, текстури і блиску. Адже 2014 – рік синьої конячки! А вона любить простоту, природність у поєднанні зі сміливістю. Макіяж надзвичайно простий та ефектний. Я сподіваюcь, що ви з легкістю його повторите.
Даний відео-урок для нас був експериментом, своєрідні перші проби. І якщо вам буде до вподоби, то практика продовжиться. Лиш дайте знати у коментарях.
Дозвольте собі часточку блиску, світіться та вражайте усіх ефектним виглядом. Адже саме захоплені погляди оточуючих дозволяють почувати себе королевою!

Для вас трудились:
Візажист/перукар/ідейник – Олена Нечипорук
Фотограф – чарівна Вікторія Найчук
Відеограф – дивовижний Тарас Лозович
Модель – найкраща красунька Ксюша Михайлюк





































1 коментар:

  1. я не міг би закрити свій перший дім без пана Бенджаміна Лі! Бенджамін та його команда пішли мені за цією угодою. він з легкістю впорався з моїм дуже жорстким поворотом і завжди був мені доступний, коли у мене були запитання (і в мене було багато), навіть коли він був далеко від офісу, що я дуже вдячний! він зі своєю командою впорався з багато продавців в останню хвилину і невтомно працював, щоб переконатись, що я можу закрити до закінчення терміну моєї оренди (і моєї допомоги на перший внесок). Містер Бенджамін - надзвичайно обізнаний кредитний офіцер, ввічливий і терплячий. Я пройшов кілька пропозицій щодо нерухомості до моєї остаточної покупки, і Бенджамін був там, щоб допомогти з кожною з них, часто координуючись із моїм агентом за лаштунками. я відчував підтримку протягом усього процесу. завдяки Бенджаміну та невтомним зусиллям його команди, я тепер пишаюся власником будинку! я закликав би вас розглянути питання про відпуск Бенджаміна Бріеля для будь-якої позики. пан, Бенджамін Лі контактна інформація. через WhatsApp + 1-989-394-3740 електронною поштою - 247officedept@gmail.com

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...